piątek, 2 maja 2014

Szybki sposób na vege- sałatkę

Ostatnio postanowiłam próbować różnych smaków i wzbogacać swoje wegetariańskie menu.
I tak niedawno robiąc zakupy w Tesco, zakupiłam sałatkę toskańską składającą się z egzotycznie brzmiących nazw : frisee , radicchio oraz roszponki...

Dodałam pomidora, otrębów żytnich i uwaga!

Sekret smaku, który często gości w moich 'posiłkach'


KURKUMA

'Kurkuma jest łagodna dla przewodu pokarmowego, pobudzająca i wiatropędna. W Malezji jest bazą dla maści antyseptycznej, dobrze działa na zakażenia generujące ropę. Wspomaga gojenie się ran. Redukuje cholesterol.
Według najnowszych badań kurkuma jest jedną z najlepszych substancji przeciw-rakowych, wyszukuje komórki rakowe modyfikując ich DNA przez co doprowadza do ich zwalczenia, ludzie którzy jedzą duże ilości tej przyprawy, rzadziej chorują na raka.'
Źródło: www.przyprawowy.pl



Już od dłuższego czasu unikam soli. Więc gdy pierwszy raz posypałam moją potrawę kurkumą moje podniebienie zapiszczało z radości. W ustach było coś czuć na miarę 'proszku' z czipsów . Tyle , że duźo zdrowsze :) Cudownie zabarwia każdą potrawę. A sałatce dodaje 'smaczku'


Na koniec polałam to wszystko oliwą i gotowe !



Powtórka:

-sałatka toskańska ( mogą to być różne rodzaje )
- pomidor
-otręby żytnie
-kurkuma
-oliwa


Smacznego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz