czwartek, 30 maja 2013

Max

Ostatnio wypożyczyłam książkę dot. rozwoju osobistego. Pomimo, że biblioteka jest w małym miasteczku, mają oni ciekawy zbiór książek i to całkiem dobrych. Za niecały miesiąc w moim życiu nastąpi dużo zmian, gdyż wracam do Polki.  Jestem pewna, że nie na zawsze, aczkolwiek najbliższe lata postanowiłam "poświęcić" dla ojczyzny. Mam plan co chce robić, m. in studia na które mam nadzieję się dostanę :)
Wracając jednak do tematu...Brian Tracy, doskonały mówca, człowiek o bogatym doświadczeniu. Od kogo się uczyć jeśli nie od takich osób :) "Maximum Achievement", czyli Maksimum Osiągnięć - zaczęłam czytać i jestem pod wielkim wrażeniem. Umieszczam kilka cytatów z początku, a gdy przeczytam całość z pewnością zrobię recenzję i krótkie streszczenie najważniejszych myśli.


"You must first become absolutely clear about what you want if you are serious about unlocking the extraordinary power that lies within you"

"Musisz najpierw być absolutnie pewnym czego chcesz jeśli poważnie myślisz o odblokowaniu niezwykłej mocy która w Tobie jest"

"I learned that if I didn't commit to achieving my own happiness, no one else would..(...) I couldn't make others happy unless I could make myself happy first"

"Nauczyłem się, że jeśli nie zobowiąże się by osiągnąć własne szczęście, nikt inny tego nie zrobi..(...) Nie mogę uszczęśliwić innych jeśli wpierw sam nie będę szczęśliwy" 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz